פתרון בעיות ל F500

פתרון בעיות

1. בדוק אם רולר הניקוי חסום על ידי עצמים זרים. אם כן, שחרר את החסימה על ידי הסרת החפצים הזרים. 
2. הסירו את רולר הניקוי ובדקו האם שכבת המתכת מותקנת כהלכה באופן שהחצים על השבכה תואמים לאלה שעל ראש הניקוי. אם לא, התקינו אותו מחדש כראוי.
3. אם הבעיה נמשכת, אנא צרו קשר עם שירות לאחר המכירה.

1.בדוק אם מברשת הרולר חסומה על ידי עצמים זרים. אם כן, שחרר את החסימה על ידי הסרת החפצים הזרים. 
2. הסירו את רולר הניקוי ובדקו האם שכבת המתכת מותקנת כהלכה באופן שהחצים על השבכה תואמים לאלה שעל ראש הניקוי. אם לא, התקינו אותו מחדש כראוי.
3. אם הבעיה נמשכת, אנא צרו קשר עם שירות לאחר המכירה.

1. ודא שאינך משתמש במים מטוהרים או מזוקקים. מנקה רצפות Hizero מיועד לשימוש במי ברז. מוליכות המים המטוהרים או המזוקקים חלשה מכדי שניתן יהיה לזהות, מה שגורם לאזעקת שווא של חוסר מים נקיים מספיק. המשתמש יכול להוסיף תמיסת ניקוי Hizero עם מכסה אחת למיכל המים הנקיים כדי לשפר את המוליכות או להשתמש במי ברז במקום זאת כדי לאפשר לחיישן לזהות את מפלס המים כראוי. 
2. הפעל, עבור למצב 2, השאר את מנקה הרצפות Hizero פועל עד שייעצר אוטומטית. חזור על שלב זה עד שהבעיה תיפתר. אם 5-10 חזרות לא יפתרו את הבעיה, המשך לשלב 3.
3. השתמש במכת אוויר או מזרק כדי להזריק בעדינות מים חמים לתוך צינור המים הנקיים דרך חיבור מיכל המים הנקיים.
4. אם הבעיה נמשכת, אנא צור קשר עם שירות לאחר המכירה.

1. יש לבדוק אם רולר הניקוי ספוג ורך לחלוטין, ואם עודפי המים נסחטו החוצה. רולר הפולימר עלול להתייבש גם אם לא נעשה שימוש ב-Hizero Floor Cleaner במשך כמה ימים. נא להשרות מחדש במים חמים כדי לרכך אותו ולסחוט את עודפי המים לפני השימוש. 
2. הסר את פקק המסנן מתחת למכסה ראש הניקוי ובדוק אם השכבה חסומה. אם כן, הוציאו את השכבה ונקו אותה.
3. בדוק את שני החורים בשפת מיכל המים המלוכלכים לאיתור סתימה, אתה יכול להשתמש באטב נייר או קיסם כדי לשחרר את החסימה אם חפצים זרים תקועים שם.
4. בדקו האם רולר הניקוי פגום והאם שני קצוות הגלגלת ומעטפת ראש הניקוי מתאימים היטב. אם ניתן לראות נזקים או רווחים, אנא החלף את רולר הניקוי.
5. בדקו האם פס הגומי של מיכל הלכלוך המוצק שבור. אם כן, נא להחליף את המיכל.
6. אם רולר הניקוי היה בשימוש יותר מ-4 חודשים, מומלץ להחליפו.
7. נקה את פתח המים המלוכלכים ואת צינור המים המלוכלכים באופן הבא.
①הסר את רולר הניקוי,
②הסר מסנן מסרק ירוק,
③הסר את שכבת המתכת,
④ השתמש במזרק כדי לדחוף מים דרך צינור המים המלוכלכים בגוף ה-Hizero Floor Cleaner.
הפתח לצינור המים המלוכלכים נמצא בצד ימין בתוך חלל מיכל המים המלוכלכים בגוף הראשי, במבט מהצד האחורי של ה-Hizero Floor Cleaner. נא לא לדחוף שום דבר דרך החור בצד שמאל, כולל כל נוזל ואוויר.
8. אם הבעיה נמשכת, אנא צור קשר עם שירות לאחר המכירה.

1. אנא בדוק אם ישנה סתימה כלשהי במסנן המים ובמסנן צינור המים המלוכלך בצד שמאל של ראש הניקוי. 
2. התקן את מסנן המתכת של המים בצורה נכונה.

חלקיקים קטנים המעורבבים במים הנקיים עלולים לגרום לכשל באיטום של משאבת המים הנקיים. ניתן לתקן בעיה זו על ידי שטיפה של החלקיקים התקועים. הפעל את המכשיר ועבור למצב 2 למשך 3-5 דקות, ולאחר מכן כבה את המכשיר והוציא את רולר הניקוי, הנח אותה על תחנת העגינה כדי לראות אם מים דולפים שוב. זה עשוי לדרוש  כמה חזרות כדי לפתור את הבעיה. אם זה לא פותר את הבעיה, אנא פנה למרכז השירות.

1. נא לוודא שמיכל המים המלוכלכים מותקן כהלכה, המכסה אטום היטב ואינו חסום. 
2. מצוף מיכל המים המלוכלך צריך להיות מסוגל לנוע בחופשיות כדי לציין את פני המים, בדוק אם המצוף תקוע. אם כן, שטוף במים ונקה את המצוף כדי לפתור את הבעיה.
3. הפעל, עבור למצב 2, השאר את מנקה הרצפות Hizero פועל עד שייעצר אוטומטית. חזור על שלב זה עד שהבעיה תיפתר. אם 5-10 מרווחים לא יפתרו את הבעיה, המשך לשלב 2.

1. אנא ודא שמתאם החשמל מותקן כהלכה. 
2. אנא ודא שלשקע החשמל יש ספק כוח מתאים למתאם המתח. ניתן למצוא פרטים על המפרט על מתאם החשמל.
3. התקן מחדש את הסוללה. אם הסוללה במצב מוגן, לא ניתן להטעין אותה מחדש. צא מהמצב המוגן על ידי התקנה מחדש של הסוללה.
4. אם הבעיה נמשכת, נא להחליף את הסוללה.

1. נא לנקות היטב את ה-Hizero Floor Cleaner, ולאחר מכן לנקות אותו פעמיים במצב 2, לראות אם ניתן להעלים את הריח. הוסף 10 מ"ל תמיסת ניקוי HIZERO במיכל המים הנקיים בכל פעם. 
2. הסר את רולר הניקוי ועסה ידנית ושטוף אותה בתמיסת ניקוי HIZERO.
3. אם הריח נמשך, נא להחליף את רולר הניקוי.

1. בדקו האם מיכל המים הנקיים דולף. מלאו את מיכל המים הנקיים במים, יבשו את המשטח והניחו אותו על השולחן לצורך התבוננות. 
2. הפעל, עבור למצב 2, השאר את מנקה הרצפות Hizero פועל עד שייעצר אוטומטית. חזור על שלב זה עד שהבעיה תיפתר. אם 5-10 מרווחים לא יפתרו את הבעיה, אנא צור קשר עם שירות לאחר המכירה.

בדוק אם רצועת הגומי של מגש הלכלוך המוצק מעוותת או כפופה. אם כן, החלף את מגש הלכלוך 

תיקון תקלות ובעיות נפוצות במכשירי הייזירו

Hizero תמיכה

אנחנו תמיד כאן לעזור

תמיכה

פתרון בעיות

סרטוני הדרכה

שאלות נפוצות

שימו לב!

יעשה שימוש בפרטי האשראי הניתנים על-ידי הלקוח לשמירת ההזמנה בלבד ולא לחיוב.
שירות הזמנה מוקדמת אינו מהווה קניה, והמכירה תבוצע רק עם הגעת הלקוח לסניף אילת, ותשלום מלוא התמורה על-ידו, כאשר הלקוח מחוייב לבחון את המוצר טרם רכישתו.

כתובת: סניף אילת קניון אייס מול